Het huren van ons gebouw...

Het HK van Scouting Eygelshoven is altijd beschikbaar voor verhuur mits dit verhuur tijdig word aangevraagd. In principe wordt er gesteld dat ten nimmer de troep van een speltak komt te vervallen door verhuur. Dat wil zeggen dat op vrijdag en zaterdag de troep van de jeugdleden doorgaat.
Om een impressie te krijgen van het gebouw kunt u HIER enkele foto's van ons gebouw bekijken.

Informatie over de verhuurprijzen

Verhuurprijzen zijn gebaseerd op maximaal 30 personen. Extra personen boven deze 30 personen kost € 4,= pppn

Huur voor een dag zonder overnachting € 100,= inclusief energiekosten
Huur voor een dag inclusief overnachten € 150,= inclusief energiekosten
Huur voor een weekeind inclusief 2 overnachtingen € 250,= inclusief energiekosten
Huur voor een gehele week € 750,= exclusief energiekosten

Borg voor iedere verhuur is € 250,=

Verder is onze locatie uitermate geschikt voor het geven van dag en avond cursussen.
Meestal zijn dit blokken van ongeveer 2 uur en op regelmatige basis. (wekelijks, maandelijks, etc...)
Hiervoor is een prijs af te spreken met onze gebouwbeheerder.
Ons gebouw is voorzien van gratis WIFI!

Informatie over de omgeving

Het gebouw ligt in een rustig gedeelte van Eygelshoven naast het gemeentelijke sportpark. Met aan de achterzijde de Anselbeek en het Loosbos. Dit alles binnen loopafstand van het wormdal.

Binnen 500 meter ligt het marktplein, waar een van de grootste weekmarkten in deze regio plaatsvindt. Het wijkcentrum beschikt over een C1000, een Kruidvat, twee slagerijen, één bakker, vier fritures, 1 pizzeria.
Eygelshoven heeft twee treinstations. Op 1 treinstation stopt de NS met een directe verbinding naar Landgraaf, Heerlen, Maastricht of richting Kerkrade. Op het andere station stopt de Eurogiobahn, een Duitse treinverbinding die direct naar Aachen HB gaat. Beide stations liggen op loopafstand. Verder zijn er drie buslijnen die rijden naar Heerlen, Landgraaf en Kerkrade.

Atracties zoals Snowworld, Gaia Park kerkrade (dierentuin), Megaland (pinkpop terrein), Autokino, Mondo Verde, Industrion, twee subtropische zwembaden, de Brunsummerheide en diverse uitgaansgelegenheden zijn binnen 5 -10 minuten autorijden te bereiken.
Je bent heel dicht bij de Duitse grens en je bent binnen 20 minuten in het centrum van Aken een stad met een rijke historie.
Binnen 10-30 minuten kun je heel Zuid-Limburg zien.

Wil je meer weten over de omgeving van Eygelshoven?
Kijk dan eens op Parkstad Limburg. Een gamenwerkingsverband van de gemeentes Langraaf, Kerkrade, Heerlen, Brunsum, Onderbanken, Simpelveld, Voerendaal.

Heb je vragen of interesse in het huren van ons gebouw dan naar gebouwverhuur [at] scoutingeygelshoven.nl
Contactpersoon: dhr. A. Pauly.